söndag 14 april 2013

Lugna helger och väntande överraskningar

Fortfarande segt här, så vi går lite på halvfart. Sandra är nog den som är piggast av oss, och det är ju bra för då kommer hon säkert iväg till skola och korttids som planerat. Jag ska packa väskorna efter maten då damen ville ta en biltur med Göran.

Man gör helst sånt när hon inte är hemma, nämligen och den här gången får hon inte se när jag packar för det vankas överraskning imorrn.

Foto från ett tidigare tillfälle

Sandra ska nämligen få åka och rida, vilket är nåt av det bästa hon vet. Hon har haft sån tur att hon har fått rida en gång i veckan under nästan hela skoltiden, men den sista tiden har det inte gått för det har inte funnits passande hästar på ridskolan. Men nu ska Sandra få åka till en annan ridskola imorgon, och hon kommer att bli överlycklig!

I skolan vet dom ju hur Sandra fungerar så dom har inte sagt något till henne, men vi fick hem ett schema som jag plastade in och det ska jag gå igenom med henne imorgon bitti.


Så jag ska alltså packa både korttidsväskan och ridväskan, och sen hoppas vi att hon kan ha ridbyxor och skyddsväst, för det har hon inte haft på sig på ett tag..

Helgen har hittills varit lugn och det beror mer på Göran och mig än på Sandra den här gången. Hon har nog nästan blivit lite uttråkad eftersom vi inte riktigt har haft orken. Men idag har jag lovat att vi ska pussla på fm och sen blir det ju biltur på em, och det är väl rätt lagom aktiviteter på en helg för damen. Det låter förstås inte så mycket, men räcker gott för Sandra som måste spara orken till skoldagarna.

Det var allt för nu, ni får ha en fin söndag!

♥ Kram ♥

4 kommentarer:

Bellan sa...

Vilken härlig utflykt Sandra får! Hoppas bara att hon är pigg..... Och du och Göran får pigga på er nu när våren och värmen är på väg - för det är den väl??!!!

Kramar om dig bästa Nina <3
//Bellan

Anonym sa...

Hoppar in och säger heeeeeej med ett stort hjärta <3
Hoppas du mår bättre från migränen.
Kramar!

Tina sa...

Härligt med ridning igen ! Det låter som en bra överraskning ! Funkar det bra fast det är ett nytt ställe som jag fattade att det är ?
Ha en skön ledighet och må gott , kramar

Photo by Maria sa...

Kan tänka att du hade en överlycklig Sandra efter hon sett sitt schema =)

Ha nu en go ledighet..

Kram Mia