tisdag 16 augusti 2016

Greja, feja, fixa, trixa, plocka, pyssla


Före mötet skulle det vi hade att prata om sammanställas och efter mötet har jag sammanställt det vi pratade om. Så i bloggen har jag inte hunnit uppdatera nånting, men vardags-starten har gått bra så här långt iallafall. Sandra var glad och förväntansfull igår morse, och när vi väl var igång tror jag spänningarna släppte för henne. Hon låste sig lite och var yr i huvudet och blek ett tag, men efter en lugn start så kom hon snart ikapp sig igen.

Till kvällen vet jag inte vem som var tröttast, men allt flöt på bra och natten var lugn. Idag var det ju personalmöte på förmiddagen och vi fick ytterligare några pusselbitar på rätt platser. Det känns så skönt att få lite reda i o-ordningen så orken räcker till det som återstår sen.

Efter mötet körde jag förbi en vän och hämtade en hög med klipp-tidningar till Sandra. Tack snälla fina för det! Vi hade nästan slut på vårt lager här, och klippa är ju något Sandra gör ganska mycket i perioder. Hon får liksom ro av det.

Resten av dagen har varit full av planering och småfix här och där, så den tänkta röjningen av kontoret fick sig en vilodag, kan man säga. Jag får ta nya städ-tag imorrn för nu somnar jag snart stående. Gonatt!



.

Inga kommentarer: