fredag 7 oktober 2011

Helg igen

Ååh, vad det var roligt att jobba! Vi får väl se om jag ska iväg idag, än har ingen ringt men dom kan höra av sig ända till klockan tio.

Trött var man ju igår, och somnade typ halv nio, men roligt var det att komma ut och göra nåt annat, och träffa lite folk :)


Sandra hade blivit överlycklig i skolan när hon fick reda på att det var pappa som skulle möta henne här hemma. Och när jag kom hem stod maten på bordet åt mig med, sen fortsatte Göran att sköta badrutinerna så jag hann hämta andan lite innan det blev kväller.

Men hos tandläkaren gick det inget vidare för honom och han ska dit idag igen. Han tror att det är en annan tand som gör ont, och inte alls den där visdomstanden som dom försökte operera bort. Vi får väl se hur det går, men ont har han.


Jaha, så är det redan fredag igen? Jag hänger inte med alls i svängarna, det var ju nyss fredag, eller va?!! Nåja, någon ridning blir det inte i skolan för Sandras del, för den hästen hon brukar rida på är sjuk och verkar bli det ett bra tag framöver.


Tyvärr finns det ingen annan häst som passar, så i värsta fall är det slut med ridningen nu. Jättetråkigt för det har varit så bra för henne på många sätt, och hon älskar det. Men det är ju inget att göra åt.

Så mycket mer finns inte att skriva om för tillfället. Hoppas ni får en skön helg, ni som kikar in här. Själv ligger jag efter i bloggläsandet men livet ska väl lugna ner sig igen och då är jag tillbaks :)

P.S. Glöm inte röstningen som jag länkade till igår :) Tack!

♥ Kram ♥

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men åh, jag som var så nyfiken på din jobbdag och så har du skrivit så lite om den, hi hi!!!
Jaja så kan det vara. Tro jag det, att du var trött efter alla nya intryck. Förstår att det blir stor skillnad med alla små liv omkring sig mot hur din vardag brujar vara.
Så tråkigt att Sandras häst blivit sjuk :( hur har hon tagit det?
Synd att ingen annan häst passar.
Kram på dig och he en finfin helg

agneta sa...

Vad roligt att du hade en bra arbetsdag igår! det är kul att komma ut och göra något nytt och när du har så bra "samarbets-partner" där hemma går det ju! Men stackars Göran som har så ont i sin tand, hoppas verkligen att de snart kan göra något åt det så han slipper ha ont onda!

Typiskt att det var Sandras häst som var sjuk, tråkigt för henne!
Ha en riktigt bra helg tillsammans <3

Kram Agneta

Patricia sa...

Va kul att det kändes bra att jobba .. förstår att det var kul att göra något annat och komma ut och träffa lite folk .. =)

Men va tråkigt med hästen .. hoppas verkligen den frisknar till eller att de ordnar med en annan häst så Sandra kan fortsätta rida, det vore ju jättetråkigt om hon inte skulle kunna fortsätta med det.. =(

Åh va jobbigt med Görans tand-ont .. =(

Ha nu en skön helg!
Kram Patricia

Tina sa...

Fina bilder ! Lycka till med jobbandet ! Trevlig helg, kram Tina

Bellan sa...

Vad tråkigt med "Sandras" häst! Hoppas den blir frisk snart. Hur går det med Sandra annars, blir hon arg och ledsen när hon får höra att det kanske inte blir nån mer ridning?

Kramar om!
//Bellan