måndag 4 maj 2015

Kikar in

Gårdagen var lugn och vädret var fint. Sandra nöjde sig länge med att blåsa såpbubblor med Göran och jag hann både packa korttidsväskan, få undan lite plock och kafferasta i ganska lugn och ro :)


Idag åker vi till dv efter maten, och sen vidare till korttids. Sandra längtar mest till imorgon då hon får träffa en annan assistent än morsan ;) Fast hon slipper dock inte mig, men verkar inte missnöjd för det. Tisdagen blir den enda hela dv-dagen för Sandras del den här veckan. På onsdag är jag själv igen, så då åker vi hem före lunch. Sen blir det ledigt för Sandra på torsdag, för då har vi datakurs i programmet InPrint och sen är det helg. Ja, fredagar är ledig dag för Sandra så länge, eftersom vi inte har full bemanning än.

Jag återkommer när jag hinner få till nåt vettigt. Eller iallafall ett inlägg, om det blir så värst vettigt vågar jag inte lova ;) Må så gott!

.

1 kommentar:

Lena sa...

Kikar bara in för att tala om att jag saknar dig ♡♡♡