tisdag 5 maj 2015

En liten rapport

Nu har flano-tavlan kommit upp i Sandras rum på dv, och den gillade hon förstås. Hon fick sätta upp lite vår-tema på den och vi tittade vad det var för väder ute.

Holken på trädet gillade hon mycket. Den har hon gjort i skolan så bilden fotade
jag förra våren, när talgoxarna flög in och ut. Dom har flyttat in nu igen.
Både hemma och på tavlan :)

Efter det tog jag fram klippdockan och bakgrundsbilder med olika väder, och vi pratade om vilka kläder som passade på dockan.


Vi hann också med ett sorteringsjobb innan orken tog slut.


Det var ganska gnälligt igår, och Sandra har problem med sin ena hand till och från. Vi får väl se hur det utvecklar sig. Det gick iallafall bra att lämna damen på korttids och idag är vi två assistenter igen, vilket innebär heldag på dv.

Till Lena – Jag saknar dig med. Jag tycker allt att K. Lugn ska vara med i GP-gruppen! ♥

Jag önskar er en fin-fin dag!

.

1 kommentar:

Lena sa...

Gulledig <3 <3 <3 <3
KRAAAAAAAM!!