måndag 9 april 2012

Imorgon gäller det

Jösses, hur mycket kan man sova egentligen? Men nu mår jag äntligen bra igen och morronkaffet smakar extra gott, efter att inte ha kunnat dricka kaffe på tre dagar.


Imorgon ska vi vara på sjukhuset halv nio och klockan tio ska Sandra sövas och genomgå MR och ryggmärgsprov. Ni får hålla tummarna för oss…

Jag måste ju tacka för alla fina kommentarer och tankar både här och där, ni ska veta att det värmer gott! Jag tar med mig dom i hjärtat imorgon.

Man ska inte ta ut oron i förväg, men jag har nog haft en hel del mörka tankar om MS och vad det kan innebära i värsta fall. Och i bästa fall, för man kan ju ha turen att få leva ett vanligt liv med hjälp av bromsmediciner också. Det är inte lätt att låta bli funderingarna, men imorgon får vi beskedet om det är MS överhuvudtaget.

Två lyckoklöver till Sandra imorgon

Tack för att ni finns!

♥ Kram ♥

6 kommentarer:

Maritha sa...

Så tråkigt att du däckade av tröttheten som kom ikapp, nu får det vara nog hos er tycker jag!!!!

Hoppas Göran piggat på sig nu.

Jag håller tummar och tår och tänker på er, hoppas allt går bra imorgon!!!!

Kram Maritha

Susanne sa...

Så skönt att du känner dej pig igen Nina! Inte undra å att det blir så här av all oro.
Tänker på er och håller tummar o tår i morgon.

Kramar om /Susanne

Bellan sa...

Ni har verkligen haft en kämpig period och än är det inte över! Inte konstigt att du däckade.

Du vet att jag tänker på er och håller alla tummar och tår stenhårt inför morgondagen. Men går det så snabbt att få besked så ni vet det redan i morgon? Kan ingenting om sånt här....

Kramar i stora lass till er ♥
//Bellan

Photo by Maria sa...

Skönt ändå att du kunnat sova för det behövde du ju uppenbarligen..

Jag håller tummar i morgon, eller bara en faktiskt för två betyder otur har jag hört, så dumt att chansa =)

Massor av kramar till er alla tre men mest till Sandra ;) <3

Tina sa...

Nervöst....Alla tummar för er. Kramar i massor från mig.

Anonym sa...

Massor av varma tankar går till er som haft och har det så jobbigt. I morgon håller jag både tummar och tår för er och er duktiga tjej. Kramar
Kerstin