måndag 23 oktober 2017

I väntans tider

Jag hade förberett ett inlägg till idag, med lite förklaringar på vår situation. Men jag väntar med det, för jag vill veta lite mer om fortsättningen innan jag går ut med något här. Vi ligger lågt ett tag till, och det är lite frustrerande att vi inte kan börja jobba framåt än.

Istället blev det skrivtorka, och nu har jag ju inte riktigt tid att få ihop ett helt nytt inlägg så här i all hast. Jag behöver skriva lite då och då, när jag får en lucka här och där, så jag bara kan sammanställa det på morgonen. Men jag återkommer så fort jag får ihop nåt mer eller mindre intressant. Jag har inte så många läsare, men om nån undrar över nåt eller vill att jag skriver om nåt särskilt så får ni gärna tipsa. Då kommer inspirationen lättare igång. Annars brukar det lossna när jag bara har lite tid.


Tack till Johannes mamma för rådet att kolla Sandras B12 värde. Jag läste lite om det, och det låter ganska likt Sandras symptom. Inte bara när det gäller fötterna. Vi får väl samla ihop lite energi för en provtagning, kanske.

Må finemang.

.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vill bara säga att jag läser och har läst de senaste två åren. Jag kommenterar inte för jag vet inte riktigt vad jag har att tillföra till dig.Mig ger du inspiration, inblick i någon annans liv och nya perspektiv att utforska.

Tack!

Linda sa...

Jag säger som anonym här ovan, har nog bara kommenterat 2-3 gånger under de få år jag läst. Det finns förstås en del jag är nyfiken på, men i slutändan tycker jag om bloggen som den är: en inblick och lärdomar för någon som aldrig vetat något om autism. Det är spännande att läsa det du skriver och jag ser alltid fram mot nya inlägg.