söndag 14 maj 2017

Tacksamhet

Jag har haft en helt fantastisk ledighet, med hur mycket batteriladdning som helst. Våren har bjudit på den allra vackraste fotoupplevelsen jag kunde önska mig, och man kan bara känna tacksamhet över det naturen bjuder på. Helt gratis. Vi måste vara rädda om den.


Jag hade planerat en sista promenad innan jag var tvungen att åka hem igår morse, men där tog bekvämligheten övertag. Jag ville bara passa på att slappa den sista morgonen, och hade lite annat småpyssel att pyssla med. Så jag vilade träningsvärken i benen, och tog det lite extra lugnt istället.


Nu är vi mitt i helgen, och på tisdag går vi ett steg närmare ett fungerande liv, hoppas vi. Lite mer ordning på dagarna, efter dom förutsättningar vi har, och förhoppningsvis snart inte så stora hopp mellan dagar med planerad verksamhet. Snart kanske t.o.m. Göran och jag kan börja vara lite lediga ett dygn i taget, till att börja med. Samtidigt, alltså, bara en sån sak.


Jag önskar er en fortsatt skön helg.



(Fler amatörfoton finns på min fotosida på Facebook, gå gärna in och gilla den).
.

Inga kommentarer: