lördag 4 april 2015

Kikar in en snabbis

Hoppas ni har en fin påsk. Här har lugnet precis lagt sig och vi njuter av att det är över för denna gång. Jag har egentligen inte tid, men måste ju visa teckningen av Sandras vecko-schema som hon ritade inatt. Hon gjorde en nästan likadan igår natt, och man förstår ju vad hon längtar mer till än påskgodis ;)

Tre tisdagar, för säkerhets skull ;)

Jag tror inte hon hade nån blå färg, så hon har använt lila istället. Tisdag är blå, och dit längtar hon för då ska hon och hennes assistenter åka till dv i Sandras bil. Ni ser bilen va?!

Sen har hon använt veckans färger till dom andra dagarna också, fast i lite oordning. Fantastiskt imponerande, måste jag säga. Så jag var ju tvungen att visa den, förstås :)

Ha nu en fortsatt skön helg!

.

3 kommentarer:

Annelie L sa...

Visst ser jag bilen, förstår att hon trivs och längtar till sin DV. Så härligt det måste kännas. Kramar om ❤️

Anonym sa...

Så bra hon är på att rita!
Jadå,jag ser allt bilen.Kul att hon längtar.
Ha en fortsatt trevlig långhelg!
Annette

Bellan sa...

Härligt att få bildbevis på att hon längtar och trivs!

Kramar och önskar er en lugn och fin söndag!
//Bellan