lördag 31 maj 2014

Lite för trött



Sandra blev så lycklig igår morse när jag hade ställt fram gummistövlarna åt henne. Hon älskar ju skor av olika slag och nytt är bäst. Gummistövlarna var ju som nya för det var länge sen hon använde dom.

Regnkläderna packades ner i smyg, för hon kan låsa fast vid sånt annars och det riskerar att bli onödiga problem för Jane om det skulle bli sol och för varmt med regnkläder. Så det bästa är att dom finns ifall det behövs och det behöver ju inte Sandra veta.

Det var en nöjd tjej som kom hem och gick in i sitt rum med Göran. Jane och jag hade vårat veckomöte med en hel del att prata igenom.

Kvällen funkade bra och natten har varit lugn. Jag är lite orkeslös för tillfället och längtar mest till vi är lediga igen. Men nu är det helg med bästa Sandra, så jag passar på att njuta av det först.

Susanne tipsade om att sätta ”musikbilderna” på en nyckelring. Det var min första tanke att göra så, men det skulle inte passa Sandra riktigt så en liten ask var bättre för henne. Men det är ändå ett bra tips som kanske passar för andra, så tack för det J

Ha’re bäst!

.

1 kommentar:

Bellan sa...

Största styrkekramen kommer här och jag hoppas orken hittar tillbaka till dig snabbt! <3

//Bellan