onsdag 5 mars 2014

Snart ikapp

Jag hade en liten svacka igår och jag tror det berodde på att jag börjar komma ikapp mig och faktiskt kände mig ledig. Jag har så fina vänner, så man kan inte gå och ”svacka sig” så värst länge. Tack för att ni finns!

Nåt förberedande av blogginlägg blev det ju inte, men vi njuter ledigt fortfarande. I em kommer Sandra hem och jag hoppas hon står ut med att vara lite med sin mamma och pappa nu när det var ett par dagar sen vi sågs ♥ Jag hoppas förstås också att hon är pigg, så hon inte hinner tröttna för mycket på oss ;) Skönt att hon trivs när hon är iväg är det hursomhelst.

Ett år sen

Jag önskar er en fin dag!

.

1 kommentar:

Annelie L sa...

Att hon trivs med Jane och sin dagliga verksamhet är ju toppen. Men såklart att hon längtar efter mamma o pappa också.Fast ibland kan det ju slumpa sig så att tröttheten tar överhand såklar.
Hoppas ni fick hem en glad och utvilad tjej med spjuveraktig blick.
Kram