onsdag 26 mars 2014

Färdigvilat för denna gång

Det blev en riktig mysdag igår med. Städning först och sen iväg för att käka lunch med finaste jobbarvännerna på assistansbolaget. Jag fick med mig en stor kasse med förbrukningsmaterial till oss assistenter i form av hygienartiklar, kaffe och första-hjälpen grejor.


Så nu är det påfyllt i huset inför kommande assistans-dygn som vi planerar lite längre fram i vår. Göran och jag tänkte nämligen åka iväg på nån lite längre tur än vad vi hinner när vi har våra vanliga korttidsledigheter.

På vägen hem från lunchen klarade jag av några andra ärenden när jag ändå var i närheten av lite affärer. Så unnade jag mig mitt bästa vårtecken J


Strax ska jag iväg och hämta Sandra som får en ledig dag idag. Jag återkommer när jag har tid igen.

Må gott!

.

3 kommentarer:

Bellan sa...

Kramar om och önskar en fin dag!

//Bellan

Patricia sa...

Kul med lunchsällskap .. =)
Och va kul att ni planerar en semesterresa .. härligt!

Tulpaner är nåt speciellt och de där var ju lite speciella med, jättefina!

Ha en bra dag!
Kram

Annika N sa...

Vilken härlig bukett ! Kram !!! Annika