måndag 31 januari 2011

Solhalsning :)

Oh, antligen k0m jag in pa bloggen igen :) Da passar jag pa att skriva en liten halsning till er darhemma. Sen sist jag skrev har vi haft 8-12 grader o regn i flera dagar, och dom lovade det vadret anda tills vi skulle hem. Det var ju sadar kul.... (Ni far gissa vart prickar o ringar ska vara ;))

Men haromdagen vande det och nu har vi soleksem, Sandra o jag! Men snart drar vi till stranden, det blir kanonvader idag :) Vi far vanda ryggen till helt enkelt.

Jag hoppas ni har det bra alla som kikar in har. Nagra dagar till ska vi njuta, men vi langtar nog hem lite smatt iaf :)

Ta hand om er!
♥ Kram ♥

10 kommentarer:

Patricia sa...

Va skönt att ni får lite sol i alla fall, det är ju inte fullt så kul att åka på solsemester utan värme och sol .. ; )

Ha det så skönt de dagar ni har kvar där nere.. =)

Kram Patricia

Annelie L sa...

Så glad jag blev när jag såg att du varit inne och skrivit några rader igen. Vilken tur att vädret vände, visserligen är +12 grader och regn bättre en - 14 och vinande vindar, men iallafall.... Att få se solen och vandra på stranden och njuta av varma vindar, det är ändå allra bäst <3
(Det där med soleksem känner jag igen, det är inget vidare)
Kram till er alla tre.

Anonym sa...

Skönt att höra att ni fått lite mer sol igen de sistadagarna innan ni åker hem, ävemn om det inte är kul med soleksem förstås, ajaj!!!
Du är efterlängtad här hemma ska du veta vännen.
Kramar om er och hoppas ni har det bra tills ni kommer hem.
Saknar!!!!
Lena

Photo by Maria sa...

Åh vad kul att höra från dig..
Hoppas ni har bra väder nu resten av tiden..

Kram Mia

Unknown sa...

Åh så härligt att höra att ni har det bra! Skickar tillbaks en hälsning till er och hoppas att ni njuter riktigt ordentlig. ( det verkar ni göra)

Britt-Marie sa...

Avundas er så, njut av värmen och solen. Här väntar bara kyla och en glimt en av solen då och då. Saknar dina inlägg. Kram

Bellan sa...

Så trevligt med en liten solig hälsning från södern! Det låter som ni har det ganska bra därnere.
Njut nu de sista dagarna ni har kvar av "semestern". Sen hoppas jag att hemresan går så bra den bara kan.

Vi saknar dig här på bloggen!
Kramar om er!
//Bellan

agneta sa...

Ha det så skönt de dagar som är kvar, men jag saknar dig här! Det är sant som det sägs, borta bra men hemma bäst och nu är ni snart hemma! Välkommen hem till det lite kallare Svedala, varma kramar finns här i allafall <3 Agneta

Mia sa...

Här hemma är det kallt och blaskigt om vartannnat:-(
Kramar till er i solen.

Anonym sa...

Imorgon, imorgon :-)
Tjjohoooo!!!
Välkomnar med glädjetjut och kramar!
Nu "ses" vi snart igen!!!
Kram kram kram du saknade solstråle
Lena