söndag 7 oktober 2012

Hotta brudar och överfallen Magnus Uggla

Sandra kom iväg som hon skulle i fredags och sen blev det fart här. Vid tiotiden kom två av tjejerna som jag skulle åka med och vi hann med en snabbfika innan det bar iväg mot Västerås.

 
Väl där mötte vi upp några till för en lunch och sen droppade resten in vartefter och vi var sammanlagt 14 härliga tjejer som hade en toppenkväll på Ladies Night, och tio av oss hade bordsplacering eftersom vi skulle äta också.

 
Innan vi satte oss på våra platser så ville jag bli fotad bredvid Magnus Uggla, i brist på den riktiga Ugglan, förstås.

Vad gör Nina då?? Jodå, backar så jag ska komma riktigt nära och snubblar förstås, varpå jag plötsligt ligger och krälar på golvet med Uggla under mig! Så det var väl lite tur att det inte var den riktiga Ugglan, trots allt…

 
Nåja, jag är mest tacksam över att tjejen som skulle fota mig bredvid Magnus Uggla bröt ihop och glömde fota när jag krälade runt på golvet ;)

Maten var väl okay, det var ju ingen restaurang vi var på.

 
Men showen var desto bättre, vilket drag! Och Magnus Uggla var kanonbra! Jag ska inte avslöja så mycket ifall det är nån läsare som ska se showen, men här är iaf en bild på hela gänget.

 
Innan vi somnade satte vi oss en stund i hotellbaren, men jag tror alla var lika trötta, för det blev inte så sent för dom flesta av oss.

 
Det enda som känds trist var att det gick på tok för fort och vi inte hann prata så mycket som vi ville. Förhoppningsvis kan vi ses om inte alltför länge igen och åtgärda den saken.

Vid frukostbordet försökte vi hinna prata så mycket som möjligt innan det var dags att säga hej då efter ett helt fantastiskt dygn.

 
Jag fick skjuts hem av samma goa tjejer som hämtade mig i fredags och på vägen ringde Göran och frågade när vi trodde att vi skulle vara framme. Sandra ville nämligen säga hej till tjejerna… Det ordnade vi förstås, till Sandras stora glädje :) Och vi blev nog glada allihop över att hon kom på en sån sak själv.

Men damen var trött och fredagen hade varit jobbig, även om det hade gått bra med allt. När Sandra kom från skolan hade hon varit alldeles grå i ansiktet och jag är glad att det gick bra trots allt. Det är ju inte så lätt att vara själv med henne om hon inte mår bra.

Gårdagen gick bra den med, även om damen fortfarande var trött. Och trött var jag också så jag slocknade ganska ovaggad när jag väl kom i säng.

Med andra ord blir det en mycket lugn dag idag. Må så gott!


♥ Kram ♥

5 kommentarer:

Annika N sa...

Vilken härlig helg :-)

Ha en finfin söndag !!! Kram Annika

Photo by Maria sa...

Härligt att få en kväll med sådana ladies på med sådana killar på scen =)
Jag har ju varit på 3 Ladies Night så i år skippar vi det, fast Uggla hade jag ju velat se förstås..
Maten har varit sådär de åren jag varit med men samtidigt är det kul att få vimla lite..
Förra året var jag ju på scen och vann sångtävlingen.. Och innan showen fångade jag Timell och fick en bild ihop med honom med =)

Härligt att Sandra ville träffa tjejerna =)

Ha nu en skön fortsatt söndag..

Kram Mia

agneta sa...

Vad roligt att du varit ute och "förslustat" dig, med både trevliga tjejer och "goa grabbar"! Och Sandra är för go hon!Ha det så gott <3 Kram Agneta

Susanne sa...

Synd jag inte fick se dig kräla framför Uggla ;-) Han är bra, still going strong. Ser ut som han alltid gjort.

Så underbart att du fick komme dej ut på trevligheter Nina! Det är du verkligen värd!

Kram Susanne D

Gunnel sa...

Det verkar som du haft en härlig helg tillsammans med dina väninnor. Skönt att bara behöva tänka på sig själv ibland. Kram