tisdag 8 januari 2013

Sovmorron o datorfix



Hurra! Jag var nära att ge upp bloggandet, faktiskt. Att ha en blogg utan foton kändes inte alls särskilt lockande. Men så fick jag hjälp av finaste Lena och vips så funkar det igen. Tack! Om det är fler av er som känner igen problemet, att plötsligt inte ha nån knapp att klicka på när foton ska laddas in från datorn, så kan det bero på att man måste använda Google Chrome.

Nu kommer det inte att bli jättemycket bloggande under januari för min del hursomhelst, men det känns iaf bra att jag kan bjuda på lite foton när jag har tid för ett inlägg. I februari är jag igång som vanligt igen, och vecka 3 kommer några temainlägg i temat Förebilder som Neurobloggarna har då.


Idag är vi mitt i korttidsledigheten och ska njuta av att ha tid för batteriladdning. Igår hälsade vi på fina Annelie vilket innebar nästan hela dagen i bilen. Men det var det värt för det blev goa kramar, god mat och gott sällskap ett par timmar innan vi åkte hemåt igen.

I morse förstörde jag mitt försök att komma i säng i tid och vakna utvilad senast halv sex, som är den tid jag måste upp i vanliga fall. Men det var skönt med sovmorgon också :)


Ha det fint, alla som kikar in här då och då!


♥ Kram ♥

4 kommentarer:

Photo by Maria sa...

När jag hade min gamla dator (har ju en Mac nu där det är "egen" webbläsare) så krånglade blogspot.. Jag testade med google chrome som funkade ganska bra men tog hem Mozilla firefox istället och det var ännu bättre..

Men himla bra att du fick in bilder för vill ju gärna fortsätta läsa blogg av dig =)

Kram Mia

Tina sa...

Finaste Sune vill jag så klart se som alla andra fina kort du tar ! Skönt att det löste sig ! Lät mysigt med goa kramar och gotid ! Helt rätt tänkt att ta sig lite sån vän tid när det går. Ha det gott finaste, kramar

Emelie sa...

<3 / Emelie

Annika N sa...

Fina bilder på Sune :-) Vad bra att du fick i ordning på bloggen. Vad mysigt att träffa fina Annelie..avis ju !!! Grattis i förskott till dej finaste Nina..

STOR Saknarkram !!! Annika