onsdag 3 mars 2010

En liten utmaning

Den här utmaningen fick jag av Okki, men bloggen Moments of my life. Den går ut på att man skriver sex mer eller mindre knasiga saker om sig själv. Sen länkar man till sex andra bloggare som kan anta utmaningen.

Nu var det inte länge sen jag hade en liknande utmaning, så det blir inte nån lätt uppgift att hitta på sex nya saker, men jag gör så gott jag kan :)

1. Blev osams med en kompis mittinatten ute på Djurgården, och sov över i en båt med fyra okända killar. Övertygad om att inget händer mig! Som tur var hade jag rätt och dom var schyssta…
2. Skruvade isär (läs slog sönder) min breda fina säng för att den knarrade, och tog in en hopfällbar extrasäng i mitt rum. Mina föräldrar hittade en hög med trasiga brädor utanför min dörr när dom kom hem…
3. Praktiserade på dagis och somnade som en stock på vilan för jag hade varit vaken hela natten. Skulle sluta ett, vaknade två mitt på golvet bland alla ungar som sprang runt och lekte.
4. Körde på en polisbil när jag nyss hade fått körkort.
5. Förresten höll jag på att köra ut framför ett utryckningsfordon och över en barnvagn på första uppkörningen…
6. Hm… Allt vill jag faktiskt inte berätta, det skulle förstöra mitt goda rykte! ;)

Länkar vidare till följande vänner:

Mona om ditt o datt
Trettioplus – mitt i livet
Mias Universum
Morsan i byn
Patricia mitt i livet
Nattmias liv och funderingar

Lycka till!

4 kommentarer:

Patricia sa...

Oj oj det här blir ingen lätt utmaning...inte för att jag inte gjort några knasigheter utan att komma ihåg dem.. ha ha

ska sätta mig o fundera en stund o se vad jag kommer på.. =)

kramen

Tanja, 30+ sa...

Utmaningen fixad!
;-)

Photo by Maria sa...

Jisses.. Jag som är så duktig och snäll har väl inte gjort några tokigheter ;-)
Nu får jag försöka tänka tillbaka och minnas, man borde be gamla kompisar skriva för de brukar ju komma ihåg sånt man vill glömma.. Ha ha.. Jag skall ut på promenad i solen nu så då skall jag fundera..

Kram Mia

Mona sa...

hahahahahahahaha, du är ju bara så gooo! KRAM