torsdag 26 juli 2012

Sjukar vidare

Passar på att kika in här, mellan två penicillinsorter, så ni vet att jag lever. Ont i halsen och 40 i feber kunde väl inte vara så mycket annat än halsfluss, förstås. Men det står jag ut med, det blev värre när jag började med penicillinet, hujedamej! Men nu har jag slutat kräkas och börjat vakna till igen så nu väntar jag på att dom ska ringa från vc och se vad dom kommit fram till. Antagligen en annan sorts penicillin. Annars får halsflussen läka ut bäst den vill för jag tar inte en enda tablett till av den sorten jag fick först! Men tids nog är jag piggelin igen, ska ni se :)

Tack för att ni väntar!

♥ Kram ♥

6 kommentarer:

Bellan sa...

Usch, fy, det där lät inget vidare! Krya på dig snabbare än kvickt nu! Tack för ditt svar i ditt tidigare inlägg, bra skrivet!

Som sagt, krya-på-sig-kramar kommer här ♥
//Bellan

Johannes mamma sa...

Tycker så synd om dig!
Halsfluss i den här värmen. inget vidare!
Krya på dig!!!

A sa...

Krya på dig

Susanne sa...

Krya på dej gumman!
Kram Susanne

Bloggande 4barnsmamma sa...

Usch halsfluss har jag ofta! Inget vidare!
Krya på!
Kram.

Mamma Z sa...

Men fy vad ni får drass med en massa sjukdommar..
KRYA PÅ DIG får jag säga och hoppas att det verkligen blir så för ett bra tag framöver!!