lördag 28 juli 2012

Har vi sjukat klart nu??

Ja nu börjar jag iaf må bättre igen och det, mina vänner, det är skönt! Man är nog aldrig så tacksam över att vara frisk som när man just har varit ordentligt sjuk. Fy så dålig jag var! Men, så länge det är saker som går över och inte är farliga så får man faktiskt vara tacksam, och det är jag :)


Fast det har varit en jobbig vecka för oss alla. Göran har ju fått ta precis allt här hemma, för jag har inte varit till nån hjälp alls. Och Sandra har haft varierande humör, så lite avlösning hade han nog behövt mellan varven.

Men det gick bra och nu ser vi båda fram mot kommande veckas ledighet. Eller, vecka är det ju inte, men fem dagar iaf. Det ska bli skönt!

Och Sandra behöver det hon med, även fast Göran har varit duktig på att sysselsätta henne med både bilturer, matlagning och besök på en marknad. Hon är rätt nöjd, men behöver ju lagom med stimulans för att inte spåra ur.

Ja, så mycket mer än så har jag inte att komma med för nu. Inom kort dyker en gästbloggare upp här, så håll ögonen öppna :)

(Om nån mer vill gästblogga om sin egen diagnos inom npf, eller nån annan diagnos för den delen, så skriv en kommentar med din mailadress, som jag inte publicerar, så hör jag av mig)


Må så gott och var rädda om er!

♥ Kram ♥

1 kommentar:

Maritha sa...

Men fy då vad du blev sjuk!!!!!
Krya på dig nu så ni kan njuta av ledigheten :o))

Kramar Maritha