fredag 6 juli 2012

En helt vanlig, lite trött, dag

Det var en mycket nöjd och glad tjej som kom hem från korttids igår, även om hon var bra trött. Men det blir ju bra med lite ledigt nu, så är hon säkert snart pigg igen.

Lycklig var hon över ett hundkoppel som hon hade fått och som passade perfekt till stora hunden ”Lotta”


Jag hade en seg dag och satt mest vid datorn och lyssnade på musik, trots alla timmar med sömn som jag fick natten till igår. Jag trodde ett tag att jag skulle däcka, och få den där konstiga sjukan som kommer ibland, men det verkar som att jag lyckades vila bort den. Tackfördet!

Göran var iväg på ett mindre jobb och i övrigt hände inte så mycket igår, faktiskt. Hur skönt som helst :)

När Sandra kom hem vid halvtretiden blev det lite mellis och sen orkade hon mest klippa i kataloger och se film innan det blev dags för kvällen med middag, bad och Bolibompa.

Det blir inte så roliga och händelserika inlägg nu, märker jag… Men rätt vad det är så finns det nåt att skriva om igen, ska ni se. Må allra bäst!

♥ Kram ♥

4 kommentarer:

Maritha sa...

Behöver ju inte hända så mycket för d är det ju lugnt :o))

Så skönt att du vilade så du inte blev sjuk!!!

Kram vännen <3
Maritha

Annelie L sa...

Ju mindre som händer, desto lugnare och skönare har ni det, och det gillar jag <3
Vilket fint halsband Sandras hund fick, kan tänka mig att hon gillade det <3
Kram finaste // Annelie

mariellejohnsson sa...

Jag tycker att du skriver så bra ändå vet du. Många kramar från mig!

Photo by Maria sa...

Säger som Annelie, ju mindre du skriver ju skönare har ni det =)

Bra att hunden fick ett koppel så den inte försvinner =)

Ha nu en fin fortsatt fredag och en bra lördag..

Kram Mia