fredag 4 december 2009

Känner ni doften?











Trevlig helg!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Vad mysigt ni har det med pepparkaksbak, det doftar ända hit till Östergötland.
Ha en skön helg.
Kram Agneta W

Britt-Marie sa...

Ja verkligen, visst kan jag känna doften. Så härligt med nygräddade pepparkakor. Det är jul det. Ser ut som ni haft en riktigt mysig dag! Kram

Photo by Maria sa...

Japp, jag änner doften ända hit och man blir sugen..
Ser ut som Sandra njuter av bakdagen.. Ja katten med ;-)

Kram
Mia

Mona sa...

Mmmmmmm, så gott det luktar. O så härligt det ser ut. Hoppas ni får en fortsatt bra helg. KRAM

jeannette sa...

Ja jag fick lust att baka. Sandra har kul och katten hjälper till. Fina bilder. kramar
Funkar det bra med katterna nu då??

Photo by Maria sa...

Hej igen!!

Ja det är en större op på honkatter.. Då opererar de ju bort äggledare och livmoder, de är nersövda.. man lämnar på morronen och hämtar på eftermiddagen.. Stygnen skall tas om 2 veckor.. På hankatter så knipsar man ju under lokalbedövning så därför blir de piggare mycket fortare.. Gusten skall in om 2 veckor och kastreras..

Njut av helgen..

kram
Mia

Moonrose/ Vonneli sa...

Bilderna säger mer än tusen ord, ser verkligen ut som en härlig bakdag, pepparkaka och glögg vilka juldofter... Inte undra på att kissen blev nyfiken. Sandra verkar ha skoj.
Det blir troligtvis bakning för mig och döttrarna nästa vecka. Ha det gott!
Kram

Tanja, 30+ sa...

Mmmmm.... va gott! *smask smask*...

Nej, nu måste jag hem! TACK för fikat! Vi ses!

Kram

Rebecca Utan Räkor sa...

Har ni gjort en kräftpepparkaka? :O
Coolt.

Förra året fick jag en räkpepparkaka. Vet inte vad de vill säga med den alls :P

Sv: Tack för svaren! ;)