onsdag 19 oktober 2016

Fina, fina vänner

Jag ska inte generalisera, men jag tror inte jag är ensam om att liksom inte orka ta mig för, eller arrangera något nu när jag är en hårsmån från ”väggen” Det betyder inte att jag inte vill göra nåt, för det vill jag ju gärna. Jag blir väldigt fort uttråkad av att inte ha lite roligheter inplanerade. Men jag har inte riktigt den energin, att ta tag i nåt.

Då blir man ju så himla glad när man har fina vänner som fixar världens lyx-picknick och tar med sig till husvagnen…


Jag fick en jättetrevlig kväll med massa skratt, skumpa, vin och godsaker. Det var så skönt att få lite annat fokus än grubblerier, för det är ju just det där roliga som kan mota bort oron bäst.

Stort tack för att ni gjorde min dag ♥



.

2 kommentarer:

Annelie L sa...

Kramar om ❤️ Och gläds åt att du har vänner omkring dig som vet vad du behöver ❤️

Photo by Maria sa...

Vänner är bland det finaste man kan ha <3

Kram <3