onsdag 1 november 2017

Vilar

Jag åkte till husvagnen ett par dar, och däckade. Tacksam ändå att migräntabletterna håller det lite i schack, så jag har sluppit kräkas så fort jag är vaken. Tar jag det lugnt så mår jag okay.

Både Göran och jag skulle behöva en ordentlig ledighet nu, men vi hoppas båda att vi orkar så länge vi behövs. Vi försöker iallafall turas om att vara lite lediga för att spara på orken så länge som möjligt. Det blir ju katastrof för Sandra om vi inte hinner klart innan vi stupar.

Jag har inte gjort så mycket annat än att ligga i husvagnen och glo på tv. Det låter väl inte så jätteskoj, men är nödvändigt just nu. I den mån vi kan, utan att det påverkar Sandra alltför mycket.

Jag har inte ens orkat förbereda nåt inlägg här, så jag återkommer när jag fått ihop nåt. Må så gott så länge.



.

Inga kommentarer: